~!bengang!~

Cik Amor in d houz ('',)
ari neh aku p on9 umah!~
aku dpt umah tingkat 3...
bapak tinggi ('_') mati kepenatan aku lepas neh
huhuhu
smlm aku gayut ngan cik abg =)
tba2 terkuar crita budak 2org tuh...
pnas ati bler crita psl diorg ^^
da gaduh~gaduh larr
xyah arr nak jaja crita kat org
aku pon xbgtaw org - aku gaduh.
kononnya nak dpt simpati arr tuh
bdw,mintak maaf tru handphone 'bo' lyn... not acceptable!
lgpon yg kena aku...knapa nak mintak maaf kat Cik Estee tuh~
pelik btol???
penakut pon ada gak...
ada 1mggu tuh...kat 1kelas jer jupe kami ~ kat kelas lain muncul pon x...
skrg sape takut sape???
jgn fkir kau tuh tua, semua ckp kau betul...
apa yg blh aku simpulkan.,aku rs aku lg matang dr kau
;p ahak! perasan lar pulak aku neh.
psl LALANG sorng tuh - pon aku xpuas ati gak...
kdg2 muka innocent jer, cam xbuat salah.
tp kebodohan agak terserlah arr dia tuh!
dia xsedar ke??
dia dipergunakan wif d UGLY WITCH...
Kesian,nak balik ngan keta,skali UGLY WITCH britahu brg byk xblh balik skali.
hahahaha... kalau aku larr ~ susah senang bersama...
aku blh jer reserve tempat utk Cik LALANG
kpd si pendgr crita ~ ini pesanan utk anda...
~ tlg dgr crita kedua2 belah pihak, baru anda tahu crita sebenar dan tlg jgn buat muka when u meet us , dun be BODOH SOMBONG - bak kata d UGLY WITCH ~