..:: kesilapan menaip ::..

harharhar
inilah akibatnya kalo ska sgt wat keja dgn sgt tidak teliti ;p
ahak!
akibat yg terpaksa ditanggung ~ aku kna tukar URL kat blogspot neh
huhuhuhuhu
dr LITTLE BLACK BOOK ke SECRET OF 5
so utk pengetahuan semua...
blog ini telah ditukar ke http://secretof5.blogspot.com
igt taw URL neh =) blh melawat blog kami neh slalu ('',)
baek pnya aku tgh mamai td...
cik Estee bgtaw aku ~ aku silap wat URL
terpaksa arr aku cari idea nak wat URL baru...
sdg aku mamai gak =)
cik abg kesygn aku called aku suwuh aku bgn jugak...
ada ke ptot dia ckp nak bawak aku p dinner (^_^)
kalo gombak - muadzam tuh 10minit jer...
nak jer aku swuh dia mai tiap2 ari =(
tahap kemalasan aku sgt2 memberansangkan
hari ni jer ~ keja aku gayut.tdo.makan.
huhuhuhu
cane aku nak ubah neh??
kononnya nak pointer cantik arr semester neh...
mcm xdak harapan jer.
agama pon byk nak mampos nak kna baca...
fed up aku tgk...bapak byk ('_')
subjek laen jgn kata arr,sentuh jer tp haprak aku xfhm
~~dah, cik AMOR mengundurkan diri~~