=) bunga.bunga.bunga =)



hehehhe
sumthng happen to me pg neh =)
ari neh aku bgn agak awal ;p eheh!
mak swuh antar syila p seminar.
so aku ngan serabai lg selekehnya drve larr antar dak kecik yg besar tuh
gosok gigi x...basuh muka lg larr ('_') hehehe
on d way nak p antar dak tuh ~ aku sakit perut
huhuhuhu
then time aku balik...da ilang da sakit perut tuh
ada dlm 10minit aku kat umah ~ perut aku wat hal balik
nama pon sakit perut,masuk toilet ar ;p
time aku dlm toilet ( yg neh pon nak bgtaw)
hahahha
loceng rumah berbunyi...
aku budjet mak aku balik ar sbb dia p kelas agama
tp aku xkuar pon...abah aku yg bukakkan gate
lps tuh aku xdgr lak bunyi bising parnt aku sembng
suddenly abah aku bgtaw aku dpt bunga...
hah? knpa lak aku nak dpt bunga? sape nak bg? knpa bg?
then abah bgtaw en.faiz yg antarkan =)
aku fhm da larr ('',) anniversary aku rpnya...
bdw,ini 1st time aku dpt flower =)
tuh excited terlebih...
THANX ABG =D
i luv it...
HAPPY ANNIVERSARY ABG!!!